بیوگرافی دکتر روازاده

شنبه 17 اسفند 1398
18:14
admin

بیوگرافی دکتر روازاده

دکتر حسین روازاده در 26 مرداد سال 1335 چشم به جهان گشود. جالب است بدانید او که به عنوان یکی از پرچم داران انقلاب تغذیه سالم در ایران شناخته شده است و به مبارزه با مشکلات موجود در تغذیه سالم و بهداشت پرداخته در ماه انقلاب حسینی و روز عاشورا به دنیا آمده است.


آیا دکتر حسین روازاده مدرک دانشگاهی هم دارد؟

متاسفانه شایعات زیادی مبنی بر غیرعلمی بودن صحبت های دکتر روازاده می شود و او را به نداشتن تحصیلات اکادمی متهم می کنند. در حالیکه ایشان پس از اخذ مدرک دیپلم، برای ادامه تحصیل به کشور ایتالیا سفر کردند و پس از آشنایی با زبان ایتالیایی، به ادامه تحصیل در رشته پزشکی پرداختند. ایشان پس از پایان تحصیلات پزشکی مجددا به ایران بازگشتند و طبق قوانین مربوط به فارغ التحصیلان خارج از کشور، دوره های در نظر گرفته شده دانشگاه تهران را با موفقیت گذراندند و مدرک این دانشگاه را نیز اخذ کردند. دکتر روازاده دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290 می باشد.

آیا دکتر روازاده با طب سنتی و اسلامی آشنا هستند؟

دکتر روازاده از دوران کودکی توجه بسیار زیادی به مداوا و درمان بیمارانی که با روش های بسیار ساده و متفاوت با روش های طب نوین توسط حکما بهبود می یافتند، داشت و این امر سبب شد تا این روش ها در خاطر ایشان بماند و تاثیر بسیار خوبی در ذهن ایشان بگذارد.

ایشان در دوران تحصیلات در ایتالیا علاوه بر گذراندن دروس پزشکی به فراگیری طب مکمل پرداختند و پس از بازگشت به وطن، این آموزه ها را در کشور مورد استفاده قرار دادند.

تحقیقات بسیار حکیم روازاده در مورد موادغذایی سبب شد تا ایشان مواد غذایی که در دوران قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و مورد تایید حکماء ایرانی بوده و یا آن دسته از مواد غذایی را که حکماء ایرانی مردم را از خوردن و استفاده آن نهی می کردند را شناسایی کنند. دکتر روازاده در این رابطه کتب قدیمی و نظریات حکماء را مورد مطالعه قرار دادند و طب سنتیرا بیش از پیش فرا گرفته اند. ایشان علاوه بر این علوم به مطالعه احادیث مربوط به طب اسلامی پرداختند و با گنجینه ارزشمند و بی بدیلی که متصل به وحی الهی و کلام حق تعالی می باشد آشنا شدند. به همین علت می توان گفت ایشان یکی از متخصصین طب سنتی اسلامی در ایران هستند.

منبع: عطاری اینترنتی عطارخونه


[ بازدید : 257 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mnbvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]