خواص روغن زیتون برای پوست و مو

دوشنبه 18 فروردين 1399
1:52
admin

فروشگاه عطارخونه، فعالیت خود را از اسفندماه سال 97 با هدف آگاه سازی نسبت به بازگرداندن فرهنگ تغذیه سالم که میراث گذشتگان ما بوده، راه اندازی شده است.

این فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولاتی است که تماما مورد تایید حکیم دکتر روازاده قرار گرفته است. امیدواریم که بتوانیم با ارائه محصولات ارگانیک قدمی هرچند کوچک در تحقق شعار احیای سلامت برداشته باشیم.

خواص روغن زیتون برای پوست و مو

استفاده از روغن زیتون در زیبایی پوست و مو هم سابقه طولانی‌ای دارد. از ملکه‌های مصر باستان تا مدل‌های امروزی، راز جوانی و زیبایی با روغن زیتون را می‌دانند. زیبارویان زیادی در سرتاسر جهان برای جوان ماندن پوست و مو از ماسک‌های مختلف حاوی روغن زیتون استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید با ترکیب یک قاشق مرباخوری روغن زیتون و یک قاشق چایخوری عسل طبیعی ماسک پاک کننده ساده اما شگفت‌انگیزی درست کنید. آن را روی پوست صورتتان با حرکات دورانی ماساژ دهید تا جرم و کثیفی را از منافذ پوستتان بیرون بکشد و پاک کند.

اگر ریزش مو دارید، یا در اثر دکلره و کارهای زیبایی موهایتان آسیب دیده، برای تقویت و به دست آوردن سلامت موهایتان می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید. چند ساعت قبل از حمام ریشه موهایتان را به روغن زیتون آغشته کنید و خوب ماساژ دهید. بعد کلاهی روی سرتان بگذارید تا روغن جذب شود. آن وقت به حمام بروید و سرتان را خوب بشویید. با تکرار این کار به زودی درخشندگی و طراوت موهایتان را دوباره به دست می‌آورید. اگر موهایتان سست و ضعیف شده، می‌توانید روغن زیتون را با یک زرده تخم مرغ مخلوط کرده و این ماسک تقویتی را یک ساعت قبل از حمام روی سرتان بگذارید.

اما توجه کنید که همه این‌ها در صورتی امکان‌پذیر است که از روغن زیتون طبیعی و باکیفیت استفاده کنید. روغن زیتون خالص و طبیعی را می‌توانید از عطاری اینترنتی که مورد تأیید حکیم دکتر روازاده است، تهیه کنید.

منبع: خواص روغن زیتون برای پوست و مو



[ بازدید : 483 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mnbvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]