تعويض باتري گوشي آيفون و سامسونگ خود را به کجا بسپاريم؟

چهارشنبه 13 شهريور 1398
1:29
admin

بدون شک گوشي‌هاي موبايل يکي از ابزارهاي مهم و مفيد براي ما محسوب مي‌شوند. پس نبايد متعجب شد که تعويض و خريد قطعات اصلي اين گوشي‌ها و بخصوص باتري گوشي‌ موبايل يکي از دغدغه‌هاي کاربران و مصرف کنندگان اين تکنولوژي‌ها باشد. اين گوشي‌ها به انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض توسط کاربران در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي غير قابل تعويض که امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند و کم‌کم جايگزين باتري‌هاي قابل تعويض مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند که در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.


تعويض باتري گوشي‌هاي موبايل که امروزه جهان ما را تسخير کرده‌اند، دغدغه‌ي بسياري از صاحبان اين گوشي‌هاي هوشمند شده است. اين گوشي‌ها با انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي قابل تعويض بيشتر مورد پسند کاربران است زيرا اين امکان را به آنان مي‌دهد که باتري گوشي خود را در صورت خرابي تعويض کنند و يا يک باتري يدکي هميشه به همراه داشته باشد و در صورت تمام شدن باتري اصلي، آن را با باتري يدکي جايگزين کند. اما در سال‌ها اخير استفاده از اين نوع طراحي با توجه به ضدآب شدن گوشي‌هاي موبايل کم‌کم در حال منسوخ شدن است. پس تعويض باتري گوشي موبايل بدون مراجعه به متخصص‌هاي اين زمينه امکان پذير نيست. باتري‌هاي غير قابل تعويض که امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند که در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.


تعويض باتري اپل

بسياري از افرادي که از گوشي‌هاي هوشمند آيفون استفاده مي‌کنند با توجه به غير قابل تعويض بودن باتري اين نوع تلفن‌هاي موبايل تصور مي‌کنند که تحت هيچ شرايطي نمي‌توان باتري گوشي خود را تعويض کرد. در صورتي که اين طور نيست. گوشي‌هاي آيفون به دليل ارگونومي خاص و طراحي بسيار باريک، باتري‌ قابل تعويض ندارند و تقريباً باتري‌هاي تمام گوشي‌هاي اين برند در رده باتري‌هاي غير قابل تعويض توسط کاربر قرار مي‌گيرند. اما در صورتي که باتري يک گوشي آيفون آسيب ديد چه بايد کرد؟ آيا بايد گوشي را دور بيندازيم؟ خير! مي‌توان با مراجعه به نمايندگي‌هاي مجازي مثل فروشگاه ماکروتل، باتري اپل را تعويض کرد. (براي بررسي قيمت و کيفيت باتري‌هاي آيفون موجود در فروشگاه ماکروتل روي باتري آيفون ، کليک کنيد.) دسترسي به باتري اپل براي کاربران عادي کمي مشکل خواهد بود و امکان دارد در هنگام تعويض باتري اپل به گوشي آسيب بزنند، لذا بهتر است براي تعويض باتري گوشي‌هاي آيفون به يک نمايندگي مجاز مراجعه کنيد. شرکت ماکروتل جدا از ارائه باتري آيفون اصلي و با کيفيت اوريجينال، تعويض اين باتري‌ها را نيز در دفتر تعميرات موبايل در تهران انجام مي‌دهد. باتري آسيب ديده و باتري‌ جديدي که قصد خريداري آن را داريد پس از تست توسط دستگاه تست باتري در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد تا در صورت وجود مشکل احتمالي، از آسيب رسيدن به گوشي موبايل جلوگيري شود. همچنين شرکت ماکروتل براي اطمينان بيشتر مشتريان، خدمات گارانتي براي تعويض باتري را نيز به شما ارائه مي‌دهد.

در دفتر تعميرات موبايل‌ ماکروتل تعويض باتري اپل بين 7 الي 15 دقيقه وقت شما را خواهد گرفت و بلافاصله گوشي خود را تحويل خواهيد گرفت. کارشناسان ما از چسب مخصوص زير باتري آيفون و همچنين چسب ضدآب در صورت تمايل کاربران استفاده مي‌کنند و بدون هيچ ايرادي گوشي را تحويل شما خواهند داد. باتري‌ گوشي‌هاس موبايل که در سايت ماکروتل به صورت اينترنتي و حضوري به فروش مي‌رسند همگي کيفيت OEM را دارا مي‌باشند. البته محصولاتي با کيفيت ORG يا اصل چين نيز در اين فروشگاه وجود دارد که کيفيت و قيمت پايين‌تري نسبت به کيفيت OEM دارند اما با اين وجود از کيفيت قابل قبولي برخوردار هستند. کيفيت ORG پس از کيفيت OEM رده‌ي دوم را در بازار جهاني دارد و به سرتاسر جهان صادر مي‌شود.

تعويض باتري گوشي سامسونگ

گوشي‌هاي سامسونگ به‌خصوص پرچم داراني مثل مثل گوشي موبايل نوت 8 با توجه به طراحي ضدآب، از باتري‌هاي غير قابل تعويض توسط کاربر بهره مي‌برند. که البته اين معضل به راحتي با مراجعه به نمايندگان ماکروتل و ديگر نمايندگان مجاز قابل حل خواهد بود. باتري سامسونگ در مدل‌هاي مختلف در بازار به کاربران ارائه مي‌شود که از اين ميان تنها تعداد کمي داراي کيفيت اصلي هستند و بسياري از آن‌ها تقلبي بوده و با قيمت‌هاي ارزان به کاربران فروخته مي‌شوند. در صورت استفاده از اين باتري‌هاي ارزان قيمت که اکثراً داراي ايرادات ساختاري هستند، امکان آسيب رسيدن به آي‌سي شارژ گوشي وجود دارد. باتري‌هايي که در سايت ماکروتل به خريداران ارائه مي‌شود با دو کيفيت ORG و کيفيت OEM هستند. شما مي‌توانيد با مراجعه به صفحه باتري سامسونگ در مورد کيفيت و قيمت باتري‌هاي اين شرکت اطلاعات لازم را کسب کنيد. اين باتري‌ها با ديگر باتري‌هاي تقلبي چيني که با قيمت‌هاي پايين ولي بدون کيفيت در بازار وجود دارند متفاوت هستند .وبسايت قطعات موبايل ماکروتل تمامي توضيحات لازم در مورد کيفيت باتري‌هاي سامسونگ موجود در فروشگاه و همچنين شرايط گارانتي تعويض باتري موبايل را در اختيار شما قرار خواهد داد.


تذکر:

تصور بسياري از مردم اين است که با تعويض باتري گوشي موبايل ممکن است به گوشي آسيب وارد شود. در صورتي که از نظر علمي اين نگاه اشتباه است. يعني با تعويض نکردن باتري‌هاي خراب ممکن است به گوشي خود آسيب وارد کنيد. منبع انرژي دستگاه‌هاي الکترونيکي و به‌خصوص گوشي‌هاي موبايل، باتري‌هاي آن‌ها هستند. پس اگر کارايي گوشي براي شما اهميت دارد بايد به استفاده صحيح از آن توجه کنيد. تمامي اين باتري‌ها عمر مفيدي دارند و پس از مدتي عمر آن‌ها به پايان مي‌رسد؛ پس اگر باتري شما نيز دچار مشکل شده است براي جلوگيري از صدمات بيشتر در سريع‌ترين زمان ممکن آن را تعويض کنيد.


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mnbvc است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]